30/01/2012

Basmi Hari tu

Salam & hallo

hari tu aku janji update pasal BASMI kn.. ok janji akan d tepati..hehehe

ok nama penuh BASMI ne Bengkel Asas Membina Insan 
hehe...

Basmi ne lama sdah ada d uitm ne.. senior-senior pun sdah rasa mcm mana best nya basmi ne.. walaupun memenatkan tapi berbaloi... tp basmi yang ne ada lama sikit.. mula hari jumaat malam & tamat hari ahad tgh hari..tp Jawatan2 tngi,Fesi ngn Ajk blik ptg sbb ada mcm meeting .. aku dgn muka yg penat n ngantuk pun p tmbh-tmbh lgi ngn mata vampire aku..hehe
ok lh banyak cakap lak.. tngok ne video basmi bagi sesi Januari 2012 




besttt...sngtt..
sapa-sapa dak join mang rugi..

Peserta muslimat 

ceramah yang d sampaikan oleh peserta muslimin
lau dak silap tajuk nya cinta bertasbih..myb lh.. aq lupa




peserta muslimin 





perlakuan d belakang tabir..
lokasi dapur Pi rasanya.. ajk makanan yg sibuk

air yang memanas kan dirinya..

sarapan :) wink-wink
paling lh aku suka makn ramai-ramai dalam talam ne..




makan tgh hari.. sodap


ini saiya punya..hehe
*aku tipu, ne peserta punya..



aktiviti dorang ne


sian dorang .. :)


ok..gambar dak blh bnyk-bnyk .................

hari last

Fesi-Fesi yang cute :)

dari kiri kak Biat(Fesi),Dila (ajk Mknan),Nana (ajk Mknan), Ain (Ajk Protokol), Gira & Amira (Ajk Kslmtan)

dorang pun ajk

3 kawan ne :)
love u


peserta muslimat sblum pulang

oh ya..aku dapat kwn baru..
Mashi ngn Nana.. gila-gila mcm aku..hehe

ok..itu jak lh.. bnyk maw crita tapi mata vampire aku mula sakit sudah..
maw rehat banyak-banyak 


thnx read this :)


No comments:

Post a Comment